Intresseanmälan

Varje år tar vi in en förskoleklass (det år barnet fyller 6) som integreras in i vår skolverksamhet. Välkommen att ställa ditt barn i vår kö. Vi har många sökande, så ju förr anmälan kommer in, desto bättre. Ni kan även ställa ert barn i kö till högre årskurser (skicka då gärna ett mail till oss också).

Om ni är intresserade av att söka till andra årskurser gå in och gör en intresseanmälan här på hemsidan och skicka ett mail till oss på ansokan@stockholmsmontessoriskola.se

Till er som ställt ert barn i kö hos oss före mars 2019! Om ni fortfarande är intresserade av att stå kvar i vår elevkö var snäll och återanmäl ert barn till vårt nya digitala kösystem i Schoolsoft. Vi kommer därefter att uppdatera er kötid till den ni tidigare hade.

Ni får gärna, under ansökandets kommentar, skriva några rader om varför ni söker er till just vår skola och om det är något särskilt vi bör känna till kring ert barn (OBS. detta är frivillig information, och påverkar inte er chans att få en plats hos oss). Information om modersmål och nuvarande skola är också frivilliga uppgifter att fylla i.

Vi tar in elever enligt följande:

Om ni har köfrågor var snäll och maila din fråga till ansokan@stockholmsmontessoriskola.se

Länk till kön hittar ni här.

Efter din anmälan kommer du få ett bekräftelsemail med ett lösenord. Du kan när som helst logga in, för att uppdatera era uppgifter som tex. adressändring mm.  Gå in på länken ovan och klicka på logga in högst upp till höger. Observera att det är ert ansvar att uppdatera era uppgifter. Mycket av informationen till er går via Schoolsoft och skickas till den mailadress ni angivit i ansökan. Vi rekommenderar därför att ni använder en privat mailadress, som ni inte byter så ofta, istället för att använda er jobbmail.